Da vi høsten 2019 fikk i oppdrag å mene noe om spillopplevelsen på rikstoto.no skjønte vi at det var en lang vei å gå for å gjøre hest gøy. Se hvordan vi fikk det til!
Les mer
Da vi høsten 2019 fikk i oppdrag å mene noe om spillopplevelsen på rikstoto.no skjønte vi at det var en lang vei å gå for å gjøre hest gøy. Se hvordan vi fikk det til!
Les merDet finnes ikke utdrag siden innlegget er beskyttet.
Les merI Grid branding jobber vi daglig med komplekse problemstillinger, og selv har jeg har etablert noen enkle teknikker jeg ofte bruker for …
Les mer– Grid har veldig mange sterke merkevarer som kunder, som jeg nesten ikke kan vente med å …
Les merDet subjektive fenomen handler om personlige opplevelser som samsvarer med alle andres. Dette er følelser som styrer handlinger og …
Les merDin linkedIn profil styrker virksomhetens merkevare, deg selv som leder – og øker salget.
Les merDe siste årene har det i økende grad vært snakk om brand codes i forbindelse med distinkte merkevarer. Vi snakker ikke lenger om en logo.
Les merÅ jobbe med utvikling av nye merkenavn er en spennende affære blant annet fordi mange følelser settes i sving. Engstelsen for forvekslingsfare er en gjenganger.
Les merMerkevarens 4 trylleformler handler om merkeidentiteter som effektiviserer markedsføringseffekten.
Les merAR oversettes gjerne med «forbedret virkelighet». Denne virkeligheten handler nå om kundeopplevelse og …
Les mer