Denja. Den har jeg lyst på!

Siden 1953 har Denja laget velsmakende og fristende salater til det norske folk. Gjør deg nå klar til å nyte Denja anno 2016!

Bakgrunn

I mer enn 60 år har Denja laget populære salater i et marked med stadig tøffere konkurranse på frokostbordet. De siste årene har salgs- og markedsandelene vært noe dalende.

Nå er Denja tilbake i ny drakt med sine potet- og påleggssalater, og en helt ny serie velsmakende tilbehørssalater.

Oppgave og løsning

Relansering av Denja. Løfte og modernisere merkevaren. Skape en sterkere identitet gjennom ny Denja-logo og nytt og fristende pakningsdesign for hele porteføljen.

Forbruker skal oppleve Denja som den fremste leverandøren av spennende smaker og unike konsepter.

Grunnformen på etikettene er formet som snakkeboble. Den er gjennomgående på alle produkter og gjenspeiler det muntlige utsagnet Denja etter hvert har blitt så kjent for. Ikke den, ikke den, men Denja!

Gjør deg klar til å nyte Denja anno 2016!

Filmen er laget av Kitchen reklamebyrå.