Tre gaarder
Tre gaarder
Liveche
Liveche-kylling

Norsk kylling i verdensklasse

Kyllingen er utviklet etter inspirasjon fra de beste, franske kvalitetskyllingene. 

Bakgrunn

Rasen Ross Rowan, også kalt «fremtidens rase», vokser sakte og harmonisk. Urten løpstikke, også kjent som kjærlighetsurt, gir en smak som er unik i det norske markedet.

Kyllingene lever i et rolig og tilrettelagt miljø, på Løken, Nedre Grini og Frøshaug gård i Østfold, hos dedikerte bønder som er kjempestolte av det de jobber med.

Navn og visuell identitet

Produktserien er utviklet etter inspirasjon fra de beste, franske kvalitetskyllingene. Det var derfor naturlig å velge merkenavnet Livèche som er det franske ordet for løpstikke.

De tre gårdene med omsorgsfulle, kvalitetsbevisste kyllingbønder fikk naturlig nok merkenavnet Tre Gårder. Deres visuelle identitet er designet som et garantistmerke da produsenten støtter produktmerket, og garanterer kvalitet med troverdighet.

Livèhe som navnetrekk er like friskt og koselig som livskvaliteten på Tre Gårder.

Le Grand Chef

Hvorfor valgte du å sette Livèchekylling på menyen, Alexander Østli Berg? Østli Berg er kjøkkensjef på Grand Café og kaptein på det norske kokkelandslaget.

– Livèchekylling er en råvare jeg kjenner godt til fra kokkelandslaget, og som vi er veldig fornøyd med.

I prosessen med å velge råvarer til kokke-OL 2016, var vi også på besøk på Frøshaug gård. Å lære om opprinnelsen til produktet er viktig for meg. Det er betryggende å vite at det er kvalitet i hele prosessen bak råvaren, og å kjenne til detaljene.

Webflow og Horeca

Liveche.no er bygget opp og designet i Webflow. Webflow er et genialt verktøy som gjør at man kan designe en rask, dynamisk og responsiv nettside uten å skrive en eneste kode. Det er enkelt å publisere og å gjøre endringer. Webflow har også rask og pålitelig hosting.

Hjemmesidens formål er å informere om Livèchekyllingen fra Tre Gårder og inspirere med deilige og fristende oppskrifter, derfor har vi ikke vært flaue med bruken av farger, bilder og kreativ typografi.

Forsiden er delt i ulike seksjoner hvor hver seksjon er representert i menyen. Innholdet i hver seksjon er deretter delt inn i kolonner av ulike størrelser, dette for å skape ett variert og asymmetrisk utrykk.

Liveche.no er i hovedsak rettet mot HORECA-kunder (hotell, restaurant, catering) i første omgang. Vi har gjort det enkelt å få oversikt over produktene og hva man må gjøre for å bestille råvarene for sin bedrift.