Grid design
Grid
Grid design
Visuell identitet

Love it!

Inspirerer jenter til en «Happy, Awesome & Powerful» livsstil!

Bakgrunn

Love It er Get Inspireds eget klesmerke. Kolleksjonen består av freshe og gode treningsklær og turtøy til enkle, små koseturer hvor det holder med ok, tekniske egenskaper. 

Happy, Awesome & Powerful er merkevarens mantra.

> Get Inspired

I mars skrev DNB et innlegg om den suksessfulle gründeren av Get Inspired, Silje Landevåg: Fra DVD-salg på hybel til 26 ansatte og omsetning på 124 millioner

Oppgave og løsning

Love It trengte sårt en visuell oppdatering, dels for å oppleves som et merke i tiden, men også for å fremstå mer robust med større egenart.

Hjertet som symbolikk var etablert og skulle videreføres. Og hjertet har fått en viktig rolle i identitetsdesignet, men nå med særpreg. Symbolet kan brukes som en del av logoen eller som et strukturelt element. Fargebruken er sporty og feminin.

Du kan selvfølgelig følge Get Inspired på Facebook og Instagram