Grid design
Grid design
Grid
Q melk

En påskemelk som pirrer nysgjerrigheten!

Typisk for Q er at de involverer forbrukerne, og de ønsker å engasjere så mange som mulig.

Hva forbinder vi med påske?

Q-Meieriene er utfordreren som leverer ferske og velsmakende meieriprodukter til det norske folk. Typisk for Q er at de involverer forbrukerne i det de gjør, og de ønsker å engasjere så mange som mulig. Så når Q-Meieriene skal lansere et produkt, må det være bedre enn det som allerede finnes på markedet.

Når det norske folk sier at det de forbinder mest med påsken er ferie og avslapping, tid med familien og å løse påskenøtter, tenkte Q at melkekartongen er en unik måte å engasjere folket til en konkurranse ingen har sett maken til.

Finn påskeegget!

I samarbeid med reklamebyrået Los & Co ble derfor konseptet Finn egget utviklet. Konkurransen støttes og markedsføres på flere plattformer og gjennom forskjellige medier. Endelig vinner, og hovedpremien, avsløres først når påsken er over.

Grid har utviklet pakningsdesign og godt hjulpet av en unik og svært detaljrik illustrasjon med ulike ledetråder, utført av Flu Hartberg, er det duket for en jakt etter det verdifulle egget. Konkurransen kan by på utfordringer og pirre nysgjerrigheten til både liten og stor.

På Qs hjemmeside kan du være med i konkurransen. Og du kan selvfølgelig følge Q på Facebook.