påskekonkurranse
påskekonkurranse
Pakningsdesign
pakningsdesign

Bli med på påskejakten

Q-meieriene involverer og engasjerer forbruker. Da er det duket for jakt etter egg!

Finn og vinn

I påsken har vi mer tid til spill og spenning. I fjor ble konseptet Finn egget utviklet i samarbeid med reklamebyrået Los & Co. Konseptet ble en suksess og er i år tilbake med enda flere utfordringer for de små grå.

I tillegg til å finne påskeegg kan du i år hjelpe til å finne både forsvunnede medlemmer av familien Q og deres eiendeler. Gjør du det kan du sette sammen et løsningsord, og bli med i trekningen av et reisegavekort. Konkurransen støttes og markedsføres i sosiale medier. 

Grid har utviklet pakningsdesign og godt hjulpet av en unik og svært detaljrik illustrasjon med ulike ledetråder, utført av Flu Hartberg, er det duket for en iherdig jakt etter egg, familiemedlemmer og eiendeler. 

På Qs hjemmeside kan du være med i konkurransen