Bli med på påskejakten på kartong og digitalt

Q-Meieriene involverer og engasjerer forbruker. Da er det duket for jakt etter egg, nå også gjemt i Norgeskartet!

Konseptet

I påsken har vi mer tid til spill og spenning. For tredje året på rad har Grid utviklet et engasjerende påskedesign for melken til Q-Meieriene.

Hele kartongen er dekorert med humoristiske og detaljerte myldreillustrasjoner, tegnet av Flu Hartberg, som tar norske påsketradisjoner på kornet.

Årets konkurranse

Folket kan lete etter påskeegg gjemt i illustrasjonen. Det varierer fra kartong til kartong hvor egget er gjemt, og i år er det hele 24 forskjellige gjemmesteder.

Grid har også vært med i idéutvikling av engasjerende aktiviteter utenom kartong. I år kan du finne egg gjemt i et dynamisk Norgeskart på Q-Meieriene sine hjemmesider.  

Grid har laget korte reklamefilmer for YouTube og Facebook som promoterer den digitale påskejakten. 

> Delta i den store påskekonkurransen på q-meieriene.no