Limited edition
Q-meieriene ønsket en limited edition som var mer enn nok en Skyr-smak. Løsningen ble å ta folket med på produktutviklingen.
To nye varianter to ganger i året
Vi utviklet tre konseptuelle retninger i tråd med Skyr® sin merkeidentitet og Q-meierienes profil. Q ønsker å være forbrukernes meieri, og valget falt derfor på konseptet Din Skyr®. Samtidig var det et ønske om et design som skiller seg ut fra den faste Skyr®-porteføljen.
Første variant i Din Skyr® er jordbær og rabarbra. På Q-meierienes hjemmeside kan du komme med forslag til neste variant. Her finner du hele 20 smaker du kan kombinere.
To ganger i året lanseres smakskombinasjonen med flest stemmer. Vinnersmaken blir lansert som en Limited Edition – altså i et begrenset antall.
Lykkelig liten
Friske fine farger kombinert med mønster av frukt og bær gjør at dette lille begeret står godt i butikkhyllene og fremstår som en eksklusiv og lykkelig liten fristelse. Gull lokk kroner herligheten og skiller Din Skyr® fra det vanlige sortimentet.
Navnet spiller på at alle kan være med å påvirke hvilken smak som blir den neste du finner i hyllene. – Det kan bli Din Skyr®.
Oppdragsgiver: Q-Meieriene