Det finnes lite som oppleves like norsk som å spenne på seg skiene, gå seg en tur på påskefjellet og nyte den friske smaken av Solo mens solen skinner fra den blå himmelen.
I år har Ringnes gått sammen med brusblogger Linnéa Myhre i produktutviklingen av nyheten Solo Super rød julebrus. Den har fått en frisk smak av Bringebær og vanilje, helt uten tilsatt sukker, men med naturlig sukkerinnhold fra bringebærjuice for en naturlig og rund smak.
Designet ivaretar merkevareidentiteten, samtidig som den får frem det unike for smaksvarianten og sesongen.
Den ikoniske Solo-logoen er plassert i et blått vinterlandskap, hvor vi har fått besøk av en koselig fjøsnisse og andre referanser til norsk julekultur, som en dompap og en låve.
Solo Super julebrus er i lanseringsåret 2022 Norges 3. største julebrus målt i verdi.
Oppdragsgiver: Ringnes AS
Illustrasjon: Grid branding
Animasjon: Vignetten