Arbeider

I over 40 år har vi utviklet merkevarer som skiller seg ut og skaper resultater.

Hvordan inspirere til isfest? Redesign av Diplom-Is tilbehørsserie

Diplom-Is

Mer Kos til folket – en differensiert merkevare gir distinkt design og økt hyllestyrke

Fjordland

Fra ikonisk enkeltprodukt til samlet merkevare

Honningcentralen

Distinkte karakterer som vekker følelser ga Solo Super flere kjøpere og økt betalingsvilje

Ringnes AS

Hvordan tiltrekke en yngre målgruppe til en tradisjonsrik merkevare

Grilstad

Urkraft - designet for vekst

Norgesmøllene

Solo Super Pasjonsfrukt - et design som treffer midt i hjertet

Ringnes

Yoplait Kvarg – når flower power gir økt hyllestyrke

Fjordland

Møller Bil: Ny visuell identitet som forsterker en ny posisjonering

Møller Bil

Veksten forsterkes av enhetlig identitet

Ringnes AS

Tre unike serveringskonsepter – én prisvinnende foodcourt

SSP Finland

En ny serie som styrker merkevaren Maarud Potetgull

Maarud

Kraftfullt redesign gir Maxim ny hyllestyrke

Orkla Health

Bjørns Backyard – en smak av Oslo for reisende

SSP

Saft har også følelser

Orkla Foods Sverige

Maarud med nytt design: En stoltere og mer gjenkjennelig merkevare

Maarud

Solo Super går ananas!

Ringnes

Villa – et moderne design som inviterer til hagefest

Ringnes

Frøya – differensiert og bærekraftig pakningsdesign for premium lakseloin

Frøya

Maarud skaper julestemning med limited edition pakningsdesign

Maarud

Fra MPI til Mainstay - en rebranding for fremtiden

Mainstay

Sommer selger

Maarud

Agilera – presisjon og agilitet i både virksomhet og merkevare

Agilera Pharma

Ny visuell identitet og nytt pakningsdesign gjør merkevaren Stranda mer distinkt

Grilstad
Neste side

Les mer om hvordan vi jobber

Se våre tjenester